Full Movie Jangan Pandang-Pandang Tonton Online

on 05 May 2012

Tonton full movie jangan pandang-pandang secara online kat sini. Video dari youtube. Filem ni ialah filem genre komedi lakonan zizan raja lawak, nas-t, miera liyana, dan sara ali. Mengisahkan 4 pelajar kolej yang ditugaskan mengumpul maklumat artifak di gua bewah sebagai assignment mereka.


Best atau tak cerita ni? Dari feedback yang aku dengar dan baca, diaorang yang dah tengok kata best. Apa-apa pun korang tonton dan nilaikan sendiri best atau tak. Klik readmore untuk tonton.
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

luqman zakaria said...

ala...tak leh nk tgk sekarang la...tenet macam hape jer...neway..tq share..hehe`


05 May, 2012
azwad said...

Boleh kasi link dia x


25 June, 2012
Nathalie marlinda said...

zizan the best la..hahahah...


25 November, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...