Terbaru Abby Abadi Bertudung (Gambar)

on 22 May 2012

Gambar terbaru abby abadi bertudung! Sebenarnya dah lama pelakon, abby abadi ni bertudung. Tapi lepas penghijrahan dia ni, dia pun terus senyap tanpa berita. Tak tahu kenapa. Sekarang tahu-tahu je abby dah pun jadi duta tudung untuk syarikat ni. Apa-apa pun alhamdullillah. Mungkin ini permulaan rezeki yang melimpah-limpah untuk abby sejak bertudung.

terbaru abby abadi bertudung

Lepas mengenakan tudung ni, aku tengok abby makin nampak cantik. Hurm betul ke dia ni mak orang? Macam anak dara je? Hehe. Apa-apa pun bila diperhatikan balik, aku rasa abby dah pun kembali tenang lepas beberapa kemelut rumah tangganya sebelum ini. Barang yang lepas jangan dikenang, mungkin dia redha dan nak lupakan apa yang dah berlaku. Tahniah diucapkan pada abby. Lagi beberapa gambar beliau untuk korang tatap dengan klik readmore :

gambar terbaru abby abadi bertudung



Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

☻Cik N!sya Sch3wlala™☻ said...

cun je abby abadi bertudung ;)
-time to blogwalking-
~http://ciknisyaschewlala.blogspot.com/~


22 May, 2012
Izan Ishak said...

cantik3!!!


22 May, 2012
suri said...

sungguh jelita..nmak kurus dan berwajah tenag..

psst..link di blog cinta dh ok.sy hrp link sy ada d sini juga. sori lambt balas komen kt sana huu..btw thks


23 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...